loading...

آموزش دوچرخه سواری

اجازه دهید تحت هیچ توهمی قرار بگیریم: سقف شیشه ای فیزیولوژیکی وجود دارد - محدودیت بدن شما، هر چند نامرئی، واقعی هستند. ورزشکاران سطح جهانی باید بدانند که دقیقا در چه حد محدودیت هایی دارند: مناطقی که ق

اجازه دهید تحت هیچ توهمی قرار بگیریم: سقف شیشه ای فیزیولوژیکی وجود دارد - محدودیت بدن شما، هر چند نامرئی، واقعی هستند. ورزشکاران سطح جهانی باید بدانند که دقیقا در چه حد محدودیت هایی دارند: مناطقی که قبلا به آنها رسیده اند، و همچنین مناطقی که هنوز هم می توانند به آسمان برسند.

 

اما آیا همین امر برای جو یا Joanna Bloggs هم ​​صدق میکند - یعنی شما و من - که هیچ ادعایی برای استعداد در سطح جهانی ندارید؟ چگونه ما می دانیم که آیا نوع سوار ما فکر می کنیم ما، با تمام نقاط قوت و ضعف درک شده ما، دقیقا محدودیت های واقعی ما را نشان می دهد؟

 

من مسابقه دوچرخه را از طریق triathlon و سپس محاکمات زمان کشف کردم. به طور طبیعی برای من به مدت یک ساعت با قدم زدن در خط قرمز، برگزاری یک تلاش ثابت و تحمل سطح آرام رو به افزایش ناراحتی روبرو شد. محدوده زمانی ضربان قلب من همیشه کتاب درسی بود؛ من برای تحریم پرچم، به میزان درد "قابل توجه" و "شدید" فشار می کشم.

 

اما مانند بسیاری از سواران، من به یک فلات رسیدم - و سپس شروع به کمی خسته شدم. این مساله به راحتی با ردیابی مسیر، موتورسیکلت و مسابقه جاده حل شد. در این رشته ها، شما باید یک Sprint داشته باشید، در غیر اینصورت یک راه سریع برای ناامیدی است. به نظر میرسد که پلتون همیشه در 200 متر پایانی از من دور شد، در حالی که من برای چرخهایی که میخواهم آویزانش میکردم شگفت زده شد، احتمالا در برابر من قرار گرفتند.

 

آیا حتی ممکن است موتور مجدد شما را مجدد کند؟

پس از دو سال تحصیل در Herne Hill Velodrome، مسابقات مسابقات و مسابقات جاده ها، همه چیز بهبود یافته است. به عنوان یک یادداشت جانبی، رقابت در مسابقات دسته جمعی و از بین بردن تلاش های محاکمه به طور منظم اثر مثبت بر توانایی محاکمه واقعی من بود، و نتیجه PB جدید از 56.03 سال گذشته - شاید به طور عمده به دلیل چالش های جدید ارائه شده است.

 

با وجود تعداد انگشت شماری از مکان های دوم در سالن های محلی در سال 2017، من هنوز احساس کردم که من هنوز در راه پیروزی دراز کشیدم، به خصوص وقتی که من شروع به پیاده روی در مسیر لی دره کردم.

 

تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2018/04/michelle_track_league_413-630x421.jpg

 

ضعف خود را آموزش دهید

مقدار زیادی از فرصت برای به دست آوردن sprint به آزمون در مسابقه لیگ. تصویر: کریس کچپول

 

بنابراین، من از چندین مربی، یک متخصص نیرو و تهویه و هلند و برته خود، با یک هدف، به هدف خود امیدوار شدم: سختی های سخت را که من را به تلاش های طولانی و پایدار محدود کرده بودم را از دست دادم - کسی که شاید بتواند حتی یک اسکیت برنده شود.

 

البته تغییر در هر دو روش به کار میرود: در حال حرکت به سمت افزایش توانایی خود برای نگه داشتن آستانه بالا برای مدتهای طولانی است - و این تغییر من نیز میخواستم بررسی کنم.

 

تجربه فیزیولوژی و آموزش را نمی توان نادیده گرفت، اما متخصصان من صحبت می کردند که موافق بودند که اکثر آماتورها می توانند تخصص خود را تغییر دهند یا انطباق دهند.

 

"به عنوان یک مطلق، یک ببر راه خود را تغییر نخواهد داد. Sprinters متولد می شوند، ساخته نمی شوند، می گوید: "نیل هندرسون از مربی Apex Coaching، که Rohan Dennis و Evelyn Stevens را به رکورد موفقیت در رشته های ورزشی تربیت کرده است و همچنین جلسات آموزشی برای The Sufferfest را می نویسد.

 

"نقاط قوت ذاتی شما همان چیزی هستند که وجود دارند، هرچند آموزش می تواند به درجه ای بر آنها نفوذ کند. ما همیشه می توانیم بر دیگر عوامل تناسب اندام و استقامت تأثیر بگذاریم.

 

هندرسون توضیح می دهد که سن آموزش - مقدار زمانی که شما یک رشته خاص را آموزش داده اید - به اهدافی است که می توانید انتظار داشته باشید و چقدر سریع آنها را ایجاد کنید.

 

تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2018/04/michelle_track_league_365-630x421.jpg

 

ضعف خود را آموزش دهید

مسیر مسابقه اگر شما نمی توانید به سرعت؟ احتمالا یک دستورالعمل برای موفقیت نیست ... اما ممکن است پتانسیل بهبود مناطق ناتوان را داشته باشد. تصویر: کریس کچپول

 

"برای فردی که دارای توانایی بسیار بالاتری از سرعت بالا و حداکثر قدرت مغز استخوان است، تغییرات بسیار قابل توجهی در قدرت پنج ثانیه ای در طی چند هفته از آموزش خاص مشاهده می شود. من نمی توانم شوکه شده ام تا 10-20 درصد تفاوت در قدرت پنج ثانیه پس از چند هفته تمرکز داشته باشم. "

 

"اگر یک فرد به مدت طولانی برای بهبود قدرت FTP خود تمرین کند، حتی یک تمرین تمرینی تمرکز 8 هفته ای در FTP، تنها بهبود دو تا چهار درصد در FTP می تواند باشد. در واقع، پاسخگویی به تاریخچه ی آموزشی شما بستگی دارد. "

 

هنگام مقایسه فیزیولوژی یک sprinter با یک سوار شدن استقامتی، آسان است که به بحث در مورد انواع فیبر عضلانی، سریع و آهسته بکشید. هندرسون این دوگانگی را از بین می برد با اشاره به این که همه ما هر دو نوع، سریع و آهسته داریم، و تعداد زیادی از مردم به هیچ وجه به نفع یکی یا دیگری نیستند.

 

"هر کس دارای توزیع های مختلفی از فیبرهای عضلانی سریع و تیز است. گفته می شود که منحنی زاویه ای است که بیشتر مردم 50/50 آن را به سرعت می گیرند. "

 

البته، ناهنجاری ها وجود دارد، همانطور که هندرسون اذعان دارد.

 

"در پایان طیف، یک Sprinter واقعی - زن تولید کننده بیش از 1600 وات یا مردی که بیش از 2200 W است - توزیع می کند

http://docharkhehmag.ir/

آسمان بازدید : 89 چهارشنبه 28 فروردین 1398 زمان : 3:04 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 984
  • بازدید کلی : 9,430