loading...

آموزش دوچرخه سواری

یک کیت تمیز کردن دوچرخه می تواند کار کثیف و وقت گیر را سریعتر کند - در عین حال نتیجه نهایی بهتری نیز خواهد داد.

 

یک دمنوش چربی مناسب از طریق گل و لای و لکه بریده می شود و منجر به ایجاد یک درایو بی نهایت شفاف می شود و یک برس طراحی شده با هدف واقعاً به شما کمک می کند تا در تمام گره ها و لنگه ها که در آن تمایل به جمع آوری وجود دارد وارد شوید.

 

با توجه به اینکه دوچرخه شما در طی یک فصل یا یک سال برای شما چقدر کار می کند ، خوب است که سرمایه گذاری کمی در تجهیزات انجام دهید که طول عمر اجزای اساسی آن را افزایش دهد.

در اینجا به برخی از بهترین کیت های تمیز کردن دوچرخه در بازار می پردازیم.

 

اینها به گونه ای طراحی شده اند که همه چیز را برای شروع کار ارائه می دهند - می توانید با گذشت زمان از آنهایی که با سرعت بیشتری تمام می شوند ، صعود کنید. بسیاری از مارک ها بطری های کنسانتره "بالا به بالا" را می فروشند تا تاثیر محیطی بسته بندی را کاهش دهند.

 

با هر محصول یک پیوند ‘Buy Now’ یا ‘بهترین معاملات’ وجود دارد. اگر روی این مورد کلیک کنید ، ممکن است هنگام خرید کالا ، مبلغ کمی از خرده فروش دریافت کنیم. این بر مبلغ پرداختی شما تأثیر نمی گذارد.

 

بهترین کیت تمیز کردن دوچرخه

 

Muc Off رهبر بازار است - و به راحتی می توان فهمید که چرا. ما در آخرین بررسی ما این کیت را به ۱۰.۰ اهدا کردیم.

 

همراه با پاک کننده معروف صورتی صورتی Muc Off است که ادعا می کند این مارک مؤثرترین فرمول در خارج از کشور است و قابل تجزیه زیست تخریب پذیر است.

 

همچنین یک بطری از "اسپری دوچرخه" برای محافظت بعد از شستشو در برابر زنگ زدگی و خوردگی دریافت می کنید.

 

این مجموعه شامل چهار برس و اسفنج است ، و جعبه آن یکی از 'هشت' است - بنابراین نسبت واقعی تمیز کننده به تجهیزات کاملاً کم است ، و گرچه اسپری دوچرخه یک شروع است ، شما باید یک زنجیره زنجیره ای بخرید. به طور جداگانه - اما این مطمئناً شما را برای مراقبت طولانی مدت از دوچرخه تنظیم می کند.

 

بررسی ما را بخوانید

 

هم اکنون با قیمت 24.50 پوند در Halfords خریداری کنید

 

بهترین کیت تمیز کردن دوچرخه

 

کیت تمیز کردن Weldtite با تمام اصول اولیه مورد نیاز شما برای نگهداری از دوچرخه - یک لیتر تمیز کننده دوچرخه Dirtwash - به علاوه یک برس برس ، به منظور اطمینان از وارد شدن به گره ها و لنگه ها ارائه می شود.

 

برای اطمینان از ماندگاری نتایج ، اسپری روان کننده و یک روان کننده آب و هوا وجود دارد.

 

شما همچنین اسفنجی به دست می آورید ، اگرچه در تجربه ما این نیاز به تعویض نسبتاً منظم دارد (اغلب با حوله چای کمترین دوست شما).

 

بررسی ما را بخوانید

 

هم اکنون با قیمت 23.30 پوند در آمازون بخرید

 

کیت تمیز کردن Mini Halfords Bikehut

تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2019/05/732135a.jpeg

 

بهترین کیت تمیز کردن دوچرخه

 

این مجموعه "مینی" است ، اگر شما شروع به کار کرده اید و نمی خواهید خیلی هزینه کنید ، یا شاید در فضای ذخیره سازی کم باشید ، ایده آل است. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که محصولات کوچکتر به معنی پر کردن مجدد بیشتر و بسته بندی بیشتر هستند.

 

این مجموعه حاوی 500 میلی لیتر پاک کننده Bikehut ، 250 میلی لیتر Bikehut Degreaser ، 100ml Bikehut All Lube Weather و یک اسفنج است.

 

بررسی محصول نظافت Bikehut ما را بخوانید

 

اکنون با قیمت 10 پوند در Halfords خریداری کنید

 

کیت اسکراب و گاومیش آب lubes

تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2019/05/Screen-Shot-2019-08-14-at-17.27.57.png

بهترین کیت تمیز کردن دوچرخه

 

Juice Lubes یک کیت عالی تهیه می کند - و این مجموعه باید تمام نیازهای شما را مرتب کند.

 

مجموعه 37 پوندی حاوی مقادیر اضافی اضافی است که شما در جای دیگر - مانند "لاستیک قاب و محافظ" برای انجام کار دریافت نمی کنید.

 

شما همچنین یک بطری مواد شوینده ، پاک کننده اصلی را تهیه می کنید - که برای ایجاد 10 لیتر محصول ، روغن زنجیره ای و پاک کننده زنجیره ای رقیق می شود تا بتوانید ظروف نقره ای خود را واقعا درخشان کنید.

اکنون آن را در چرخه های راش با 37 پوند ببینید

 

بهترین کیت تمیز کردن دوچرخه

Crankalicious نام تجاری متولد شده از تجربه سازندگان خود در مراقبت از اتومبیل ، و عشق به دوچرخه سواری است. آنها هدف از تولید محصولات مؤثر ، با تأثیرات محدود بر محیط زیست - و بیشتر آنها نیز به نظر می رسند و بوی بسیار خوبی می دهند - که همیشه یک نکته مثبت است.

این مجموعه در 55 پوند می آید - گرچه هزینه ترکیبی آن 67 پوند خارج از بسته نرم افزاری است ، اما هنوز از سطح ورودی یا پایه فاصله زیادی دارد.

شما یک لیتر شستشو اسپری Pineapple Express ، 500 میلی لیتر سطل شستشوی سطحی گل هانی ، 500 میلی لیتر دمنوش لیمونو ولو ، لاستیک فریم مایو Jaune ، پاک کننده زنجیره ای Gumchained Remedy ، چرم Epic Hide و وینیل پاک کننده ، مانند پاک کننده لاستیک Pneu (هر 100 میلی لیتر) دریافت خواهید کرد - به علاوه یک میت ، اسفنج و پارچه خشک کن. اصولاً - همه پایه ها به خوبی و واقعاً پوشیده شده اند.

اکنون با قیمت 55 پوند در آمازون بخرید

محصولاتی که به دنبال آن هستید

قاب پاک کن

بیشتر مجموعه ها با یک محصول تمیز کننده اصلی همراه هستند - در حالت ایده آل به شکل کنسانتره ، بنابراین می توانید در هر شستشو آب را با آن مخلوط کنید.

 

https://www.cyclingweekly.com/

آسمان بازدید : 127 جمعه 25 مرداد 1398 زمان : 14:47 نظرات (0)

آیدین غفار نژاد مهربانی / کتاب سفر با دوچرخه

سفر با دوچرخه بر اساس اینکه شما تصمیم داشته باشید تنهایی به سفر بروید و یا با دوستانتان همراه شوید و یا در قالب یک گروه بزرگ سفر را تجربه کنید می تواند بسیار متفاوت باشد. وقتی که تنهایی سفر می کنید، این شما هستید که تعیین می کنید با چه سرعتی حرکت کنید، کجا برای نوشیدن فنجان قهوه توقف کنید و کجا برای عکاسی بایستید.

شما تعیین می کنید که برای هر روزتان چقدر هزینه کنید بدون اینکه مجبور باشید از محدودیت های گروه برای هزینه های یکپارچه مثل خوردن غذا در رستورانی خاص تبعیت کنید. و اگر خسته اید می توانید سفرتان را برای یک روز تعطیل کنید. هنگامی که تنها هستید، فرصت زیادی دارید تا با فکرهایتان مشغول باشید. در پایان شما احساس موفقیت ویژه ای خواهد داشت چون انعطاف پذیری و قدرت لازم را داشته اید که بتوانید به تنهای به چالش های پیش رو در مسیر غلبه کنید. سفر به تنهایی می تواند برخی مواقع مشکل باشد. مثلا در مسیرهایی که از کویر و بیابان می گذرند و وقتی در روز بیش از ۱۰ بار پنچری داشتید و کسی برای کمک و روحيه دادن به شما نبود، ممکن است سفر برای شما آزار دهنده باشد. سفر با دوستان دقیقا عکس این است. اگر با دوستان سفر کنید شما کسانی را دارید که گذر از مراحل مسیر را با آنها جشن بگیرید. همچنین در شرایطی که شما بیمار شوید، دوچرخه تان آسیب بیند و یا دچار طوفان شوید کسی را دارید که یاری تان کند. ولی با دقت انتخاب کنید. کسانی که در خانه دوستان خوبی هستند لزوما دوستان خوبی برای سفر نیستند. بسیار ضروری است که قبل از برنامه ریزی برای سفر، مطمئن شوید که در خصوص جزئیات آن دیدگاه های مشترکی دارید. وقتی شما دوست دارید دوچرخه سواری را ساعت ۷ شروع کنید ولی دوستتان مایل است دیر از خواب بیدار شود شرایط شما بجای شرایط تفریح بیشتر استرس خواهد بود. سازش کلید اصلی است. آماده شوید که به خوبی سازش داشته باشید. سفر با یک گروه تلاشی است برای رسیدن به یک تصمیم جمعی. این بدان معنی است که همیشه در گروه کسی هست که تصمیم باب میل او نبوده است. در گروه های بزرگتر مزایا و معایبی که در سفر با دوستان گفته شد پر رنگ تر است. معمولا این نوع گروه ها یک نفر به عنوان مدیر دارند. این بدان معنی است که شما مسئولیت تعیین مسیر را به شخص دیگری واگذار کرده اید و نیازی به داشتن نقشه ندارید. صرفا باید از نفری که جلوتر از همه در حال حرکت است تبعیت کنید و هنگامی که به مشکلی برخورد می کنید، ۲۰ نفر مشتافتند تا به شما کمک کنند. از سوی دیگر، چیزی بسیار ساده مانند توقفی کوتاه برای صرف قهوه می تواند بیشتر از یک ساعت به طول انجامد. همچنین ایجاد شرایط آرامی که بتواند برای تمامی ۲۰ نفر جذاب باشد نیز سخت است. در یک گروه کوچک شما می توانید برای مدتی از تیم فاصله بگیرید و جلوتر بروید ولی در یک تیم بزرگ معمولا یک نفر جلوتر از همه است و همه باید پشت سر او حرکت کنند و همه گروه می بایست کامل از گروه تبعیت کنند. مواردی مانند کمپ در طبیعت و یا توقفی کوتاه برای عکاسی که در گروه های کوچک دوستانه و یا سفر انفرادی، بسیار ساده اند ممکن است در گروههای بزرگ ناممکن باشند.

پیش از آنکه با کسی در سفر با دوچرخه همراه شوید این سوالات را از همدیگر بپرسید.

1- در هر روز چه مسافتی را قصد دارید با دوچرخه طی کنید؟

2- می خواهید با چه سرعتی حرکت کنید؟

3- بودجه ای که برای هر روز در نظر گرفته اید چقدر است؟

4- آیا می توانیم اقامت در هتل، کمپینگ ها و یا کمپ در طبیعت را آزادانه انتخاب کنیم؟

5- معمولا از هر چند روز یکبار، روز استراحت در نظر می گیرید؟

6- هر روز رکابزنی را چه ساعتی آغاز می کنید؟

7- در شرایط بد آب و هوایی سفر را ادامه می دهیم یا سرپناهی پیدا کرده و سفر را کوتاه می کنیم؟

8- می خواهید غذا را با هم درست کنیم یا هر کس برای خودش؟

9- به نظر شما چالش برانگیز ترین بخش سفر شما چیست؟

10- روز ایده آل شما در یک سفر با دوچرخه چیست؟

منبع: http://docharkhehmag.ir/

آسمان بازدید : 90 جمعه 25 مرداد 1398 زمان : 14:25 نظرات (0)

 

هنگامی که بیش از یک ماه مشاهده می شود ، سرعت متوسط ​​شما می تواند در مورد چگونگی پیشرفت شما به عنوان یک دوچرخه سوار بسیار به شما بگوید. در اینجا چند نکته برتر برای معنی متوسط ​​خود به نظر می رسد

هانا رینولدز

12 مه 2019 ساعت 2:20 بعد از ظهر

  

 آموزش ورزشی

عکس های روپرت فاولر ، گرانت رابینسون ، اندی جونز

 

این یک نیاز طبیعی است به محض اینکه پدال دوچرخه را شروع کردید تا تعجب کنید که چقدر سریع می روید. یک کامپیوتر ساده دوچرخه به شما امکان می دهد حداکثر ، جریان و میانگین سرعت خود را برای هر بار سوار مشاهده کنید. وقتی این اطلاعات را پیدا کردید ، سوالات شروع به چرخش می کنند - چگونه می توانم با سایر سواران مقایسه کنم؟ چقدر سریعتر می توانم بروم؟ نگه داشتن چشم به طور متوسط ​​، شاخص خوبی از تناسب اندام و پیشرفت شماست.

 

>>> سوار و مسابقه باهوش تر: مهارت ها را برای ایمن ماندن در دسته بهبود دهید

 

ما به چند روش رسیده ایم که می توانید بلافاصله سریعتر بروید و چند مورد که نیاز به تمرین و صبر بیشتری دارند. سرعت شروع شما هر چه باشد ، این نکات را دنبال کنید تا میانگین افزایش خود را مشاهده کنید.

 

اول - میانگین دوچرخه سوار جاده با چه سرعتی سوار می شود؟

این یک سؤال واقعاً دشوار است که باید به آن پاسخ دهید - این بستگی به جایی دارد که شما زندگی می کنید (آیا تپه ای است؟ بادی؟) ، و البته تناسب اندام سطح پایه شما تأثیر خواهد گذاشت. با این حال ، این سوالی است که بسیاری از مبتدیان از آن می پرسند.

 

برای ارضای کنجکاوی ، پاسخ این است که طبق داده های Strava ، میانگین دوچرخه سوار نر انگلیس با سرعت متوسط ​​25.61 کیلومتر در ساعت (15.9 مایل در ساعت) سوار می شود ، در حالی که میانگین زنان انگلیس 19.84 کیلومتر در ساعت (12.32 مایل در ساعت) است.

 

در مقایسه با سایر نقاط جهان ، دوچرخهسواران انگلیس بسیار خوب عمل می کنند. سریعترین موتورسواران در هلند هستند که مردان به طور متوسط ​​26.92 کیلومتر در ساعت (16.72 مایل در ساعت) و خانمها 21.36 کیلومتر در ساعت (13.27 مایل در ساعت) دارند.

 

در اینجا اعداد برای کمک به شما در نحوه مقایسه…

 

کشور سرعت متوسط ​​مرد کشور سرعت متوسط ​​زن

هلند 26.92 کیلومتر در ساعت هلند 21.36 کیلومتر در ساعت

انگلیس 25.61 کیلومتر در ساعت فرانسه 20.74 کیلومتر در ساعت

فرانسه 24.36 کیلومتر در ساعت ایالات متحده 20.51 کیلومتر در ساعت

ایالات متحده 24.35 کیلومتر در ساعت آلمان 19.94 کیلومتر در ساعت

آلمان 23.28 کیلومتر در ساعت اسپانیا 19.86 کیلومتر در ساعت

اسپانیا 22.31 کیلومتر در ساعت انگلیس 19.84 کیلومتر در ساعت

می خواهید میانگین خود را بهبود ببخشید؟ در اینجا نکات ما ...

 

1 آرنج را خم کنید و بکشید

بزرگترین چیزی که باعث کاهش سرعت چرخه شما می شود مقاومت در برابر باد است. بسیاری از این نکات مربوط به راههایی برای کاهش ناحیه جلویی و کشیدن شما است ، بنابراین شما راحت تر می توانید از طریق باد برید.

ساده ترین از همه این است که موقعیت بدن خود را بر روی دوچرخه کمی پایین بیاورید. به جای اینکه مستقیم در زین بنشینید و باد زیادی به خود بکشید ، سعی کنید بدن خود را با خم شدن و خم شدن در آرنج ها به میله ها نزدیک کنید. بلافاصله تفاوت ایجاد خواهید کرد.

 

2 به موسیقی گوش دهید

این یک مشکل پیچیده است زیرا در اینجا در Cycle Weekly فکر می کنیم شما نیاز به حواس خود دارید تا با خیال راحت به چرخه خود بپردازید و اینکه سوار شدن با موسیقی توانایی شما در شنیدن ترافیک اطراف شما را کاهش می دهد. با این حال ، استاندارد آموزش ملی چرخه در گذشته توصیه کرده است که در گذشته آن را امتحان کنید ، بنابراین از نیاز به چک کردن شانه خود در فواصل مکرر آگاه شوید - چیزی که وقتی سواران فکر می کنند می توانند ماشین را بشنوند ، آگاه می شوند. همچنین چندین مارک هدفون در خارج وجود دارد که قول می دهند صدای خارج از منزل نیز پخش شود.

در کنار ایمنی ، تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می دهد گوش دادن به موسیقی با سرعت بالا ، سطح بالایی از سطح تلاش شما را کاهش می دهد. دکتر Costas Karageorghis ، محقق روانشناسی ورزشی ، می گوید: دلیل این امر این است که موسیقی موسیقی علائم مربوط به خستگی مانند ریه های سوزش ، ضربان قلب و اسید لاکتیک در عضلات را مسدود می کند. این می تواند درک ما از تلاش را تا 10 درصد کاهش دهد. "

شما حتی نمی توانید متوجه شوید که پدال را سخت تر خواهید کرد. استفاده از موسیقی که ضرب و شتم شبیه به چرخه مطلوب دوچرخه سواری دارد به شما کمک می کند اگر بتوانید کادر خود را با ریتم مطابقت دهید سریعتر پدال بزنید.

اگر نمی خواهید وقتی در جاده هستید به سیستم وصل شوید ، می توانید هنگام دوچرخه سواری در داخل خانه این کار را انجام دهید - و با چند جلسه آموزش ساختاری مزایا را به دست آورید.

 

3 با دیگران سوار شوید

از طریق و خاموش کردن بسیار سریعتر از سوار شدن بر روی خودتان است. عکس: دانیل گولد

 

ممکن است این تقلب را در نظر بگیرید اما سوار شدن با افراد دیگر سرعت متوسط ​​شما را از چند طریق افزایش می دهد. اولا اگر شما آن را به نوبه خود سوار در جلو و به اشتراک گذاری کار برش از طریق باد شما به عنوان یک گروه سریعتر از خود سفر خواهید کرد. رانندگی با دیگران همچنین شما را برای بالا بردن سطح تلاش خود تشویق می کند ، تلاش می کنید کمی بیشتر از آنچه که در ادامه با دیگران در ارتباط هستید باشید ، به شما کمک خواهد کرد که میانگین خود را نه تنها در آن سوار کنید بلکه به ایجاد تناسب اندام خود برای مسابقات آینده کمک خواهید کرد.

 

با شرکت خواهر ما ، رویدادهای دوچرخه سواری در انگلستان ، ورزشی وارد کنید. علامت گذاری به راه ، ایستگاه های خوراک ، پشتیبانی مکانیکی و انگیزه دیگران در اطراف شما. وقایع را اینجا ببینید.

 

4 لاستیک های خود را پمپ کنید

لاستیک های با تورم صحیح سریعتر می چرخند. شما باید فشار تایرهای خود را قبل از هر بار سوار بودن بررسی کنید زیرا تغییر دما و اندک هوا می تواند به معنای نرم بودن آنها باشد بدون اینکه لزوماً سوراخ شود. دیوار جانبی یو را بررسی کنید

آسمان بازدید : 91 پنجشنبه 10 مرداد 1398 زمان : 11:58 نظرات (0)

به راحتی می توانید هنگام سوار شدن به عادت استفاده از همان مسیرهای قدیمی استفاده کنید. بیشتر اوقات ، این خوب است: خوب است که به جاده های آشنا که خوب می شناسید ، بچسبانید ، بدون اینکه نگرانی در مورد گم شدن داشته باشید یا ناگهان خود را در مقابل یک صعود 20 درصدی قرار دهید که شما از آن چیزی نمی دانید.

با این حال ، خوب است که مکان های جدید را کشف کنید ، و سوارکاری خود را تازه نگه دارید. هیچ چیز بهتر از پیش بینی سوار شدن به یک مسیر جدید عالی برای ایجاد انگیزه شما نیست.

 

پرچم تبلیغاتی ورزشی UKCE

 

پیدا کردن مکان های جدید برای سوار شدن همیشه آسان نیست ، بنابراین ما هفت راه را برای شما و دوچرخه خود گرد هم می آوریم که می تواند مسیر جدیدی را به آتش بکشد.

 

1. یک جاده جانبی ناآشنا را طی کنید

دوچرخه سواری هفتگی Arrow Sportive

از مسیر مورد ضرب و شتم بروید و می توانید جاده های جدید و فوق العاده ای برای سوار شدن پیدا کنید

 

شاید بدیهی ترین حرف برای گفتن به نظر برسد ، اما چرا یک جاده جانبی را که هرگز به جای شخم زدن در مسیر معمولی خود نرفتید ، کاوش نکردید.

 

احتمال وجود دارد ، جاده ها و خطوط سواری شما با خطوط انشعاب از آنها پر شود. برخی از آنها به وضوح با توجه به مقصد مورد نظر خود ثبت نام کرده اند ، و بعضی دیگر نیستند.

 

ادامه دهید ، خطرات خود را انجام دهید و به اکتشاف آنچه در آن پایین است ، بپیچید.

 

>>> این راه را نکنید! وقتی دوچرخه سواران به AWOL می روند

 

بدترین چیزی که می تواند رخ دهد این است که شما باید در بعضی مواقع به عقب برگردید ، اما هیچ چیزی به دست نیاورد. اگرچه می توانید نقشه ها را بررسی کنید و عکس های هوایی را به صورت آنلاین مطالعه کنید ، اما نمی توانید تا زمانی که در دو چرخ پایین آن را پیموده اید ، بگویید که در جایی شبیه است.

 

2. با استفاده از نمای خیابان Google Street ، منطقه محلی خود را کاوش کنید

اگرچه ما گفتیم که هیچ چیزی برای چک کردن افراد در جاده ها سوار نمی شود ، اما بهترین چیز قطعاً نمای خیابان Google Street است. برای کسانی که شما با این سرویس ناآشنا هستید ، این بخشی از Google Maps است که می توانید از اکثر قریب به اتفاق جاده های انگلیس ، یک عکس عکاسی در سطح خیابان بگیرید.

 

همچنین می توانید با کلیک کردن بر روی پیکان های روی صفحه ، یک سفر مجازی به سمت جاده های پایین بروید. به عنوان راهی برای "دیدن" مسیر قبل از امتحان کردن ، چگونه فوق العاده است. اگرچه عکس ها راهی برای پنهان کردن چگونگی تپه های شیب دار دارند.

 

3. نگاهی به مسیرهای سواران محلی در Strava

نقشه Strava

 

به مسیر دوچرخه سواری محلی از طریق وب سایت دوچرخه سواری و دویدن Strava نگاهی بیندازید

 

وب سایت Riding logging and مقایسه Strava مکانی عالی برای دیدن مسیرهایی است که سواران محلی در منطقه شما در آن قرار دارند.

 

با نگاهی به تابلوهای بخش های محلی Strava می توانید با نگاهی به تابلوهای اصلی محلی Strava ایده خوبی کسب کنید که سواران معمولاً در محله شما هستند. روی نامهای سوار کلیک کنید و ببینید که چگونه آنها به آن بخش و از آن قسمت رسیده اند.

 

>>> بخش های زنده Strava به آیفون و اندروید ارائه می شوند

 

این ممکن است احساس کند که شما در حال مسافرت با آنها هستید ، اما آنها هرگز نمی دانند و شما با ایده های خوبی کنار خواهید رفت. در صورت داشتن رایانه GPS ، می توانید نقشه های دیجیتال مسیرها را با سایر موتورسواران به اشتراک بگذارید ، که می توانید در رایانه GPS خود بارگیری کنید تا هنگام سوار شدن مسیرهای لازم را به شما ارائه دهیم.

 

3-تکنیک خود را ارتقا دهید
هم‌زمان با ارتقای مهارت‌های خود در جلسات منظم تمرینی، کوشش کنید با تکنیک‌های غیرجسمانی در رکاب ‌زدن‌های عمومی انس بگیرید. یک شیب طولانی در معرض باد را پیدا کنید و زمان خودتان را در چند دور پایین آمدن از آن محاسبه کنید. تمرین کنید که چه زمانی باید ترمزها را رها کنید، چگونه به گوشه‌ها بروید و یاد بگیرید چه زمانی باید دوباره پا زدن را شروع کنید. این تمرین مستلزم احتیاط زیادی است و آن را همواره با یک همراه و در جاده‌های خلوت انجام دهید و زمانی را انتخاب کنید که به‌راحتی بتوانید هر وسیله‌ای که نزدیک می‌شود، را ببینید. از یاد نبرید که صعود کند در مسیر سربالایی را می‌توانید با بازگشت سریع از شیب جبران کنید.
خوابیدن در باد یک گروه (پناه گرفتن از وزش باد)، مقدار بسیار زیادی از توان پاهای شما را حفظ می‌‎کند و خستگی شما را به تعویق می‌اندازد، اما این کار به‌راحتی حاصل نمی‌شود. برای این کار تکنیک‌هایی وجود دارند که مستلزم آموزش هستند؛ بنابراین، با یک گروه حرفه ای و در مسیرهای محلی تمرین کنید. پس، هر چقدر بتوانید نزدیک به یک گروه رکاب بزنید و در باد آن باشید، می‌توانید زمان کمتری را از دست دهید.

اهیچه‌های‌تان را قوی کنید

وقتی بدن کربوهیدرات‌ها را برای سوخت استفاده می‌کند، باعث تولید اسید لاکتیک در خون می‌شود و عملکرد عضلات را تحت تأثیر قرار می‌دهد. تمام آن‌چه باید بدانید نقطه‌ای است که اسید لاکتیک سریع‌تر ترشح می‌کند و شما باید با بالا بردن آستانه لاکتاک خود آن را تعدیل کنید و بالا بردن این آستانه به شما کمک می‌کند برای مدت طولانی‌تری فشار را تحمل کنید. تمرین برای وارد کردن بیشترین مقدار نیرو و نیز افزایش استقامت، اهمیت فراوانی دارد.

 استراحت کافی داشته باشید
زمانی که دوچرخه‌سواری می‌کنید متناسب و آماده نمی‌شوید، وقتی این اتفاق می‌افتد که استراحت می‌کنید و این بهترین دلیلی است که حداقل یک روز در هفته یا حتی بیشتر استراحت کنید. اگر در یک ماه خیلی به خودتان فشار آوردید، باید یک هفته‌ تمرین سبک انجام دهید.

http://docharkhehmag.ir/

https://www.cyclingweekly.com

آسمان بازدید : 98 پنجشنبه 10 مرداد 1398 زمان : 11:54 نظرات (0)

تقسیم بندی دوچرخه ها از بررسی محصولات شش شرکت تولید کننده دوچرخه یعنی شرکتهای کنندال، اسکات، جاینت، ترک و اسپشیالایزد و چندین برند دیگر صورت گرفته است. چرا که این شرکتها تنوع بالایی در محصولات دارند و بنابراین با طیف گسترده تولید دسته بندی های کامل تری می توان در آنها پیدا کرد. شرکت های تولید کننده بنا بر نیاز بازار جهانی محصولات خود را تولید و در دسته های اصلی نامگذاری می کنند این نامگذاری ها در شرکت های تولید کننده و در کشورهای مختلف می تواند کمی متفاوت باشد و یا یک دوچرخه که توسط یکی از شرکت ها تولید شده است می تواند در دو دسته جدا قرار گیرد به عنوان مثال هم در دسته بندی دوچرخه شهری قرار گیرد و هم در دسته بندی دوچرخه توریستی. و یا مجدد به عنوان مثال در بخش دوچرخه های کوهستان یک دوچرخه هم در آل منتایین قرارگیرد و هم در بخش اندرو! چرا که کاربری بعضی از سبک های دوچرخه به هم نزدیک هستند و این امر به ناچار اتفاق خواهد افتاد. با وجود این موضوع در این آموزش سعی کردیم که کاملترین دسته بندی دوچرخه ها را  به همراه تصویر دوچرخه و سبک استفاده از آن را معرفی کنیم.

این نوشتار درباره سبک ها و انواع دوچرخه است و نه رشته های دوچرخه سواری و مسابقات! بلکه درباره نوع دوچرخه های موجود و استاندارد است و برای آشنایی با انواع دوچرخه ها آماده شده است.

دوچرخه کوهستان

  1. کراس کانتری Cross country
  2. اسپرت Sport
  3. تریل Trail
  4. آل مونتاین All mountain
  5. / اندرو Enduro
  6. دانهیل Downhill
  7. فت بایک  Fat bikes

دوچرخه شهری

  1. دوچرخه شهری urban
  2. هیبرید Hybrid
  3. فیتنس Fitness
  4. تاشو folding bike

دوچرخه توریستی

  1. توریستی Touring

دوچرخه جاده (کورسی)

  1. مسابقه ای RACE
  2. جاده Endurance
  3. سایکل کراس  CYCLOCROSS
  4. تایم تریل و سه گانه TRIATHLON
  5. دوچرخه پیست /  TRACK

دوچرخه نمایشی

  1. جامپ / dirt jump
  2. بی.ام.ایکس bmx
  3. تریال

دوچرخه برقی

 

  1. برقی / Electric
آسمان بازدید : 81 پنجشنبه 10 مرداد 1398 زمان : 11:51 نظرات (0)
اخبار مرتبطدوچرخه سواری

 

https://www.varzesh3.com/tag/4340

آسمان بازدید : 101 پنجشنبه 10 مرداد 1398 زمان : 11:47 نظرات (0)

ما دوچرخه سواران هستیم، و به همین دلیل بسیار آسان است که برای خرید یک دوچرخه دیگر به مجموعه اضافه کنیم، اما یک دوچرخه زمستانی اختصاصی لوکس است که واقعا می توانید بدون آن کار کنید؟ یا ضرورت دارد؟

 

دوچرخه زمستانی چیست؟

به سادگی، دوچرخه زمستانی یک "دوم" (یا سوم یا چهارم ...)، دوچرخه نسبتا ارزان قیمت است که شما به طور معناداری در فصل زمستان سوار می شوید (شما آن را نمی بینید، آیا شما).

 

>>> بهترین دوچرخه های زمستانی 2019

 

به طور معمول، هر چند، آن را کمی بیشتر از آن است که باید باشد را برای سوار زمستان مجهز به: ترمز دیسکی در حال تبدیل شدن تقریبا باید، و mudguards، ارزان / چرخ های قدیمی و لاستیک پهن تر از همه چیزهایی است که به طور منظم توسط کاربران دوچرخه زمستان نصب می باشد.

 

شما همچنین می توانید یک پمپ نصب شده بر روی قاب را برای مقابله با پانچ های اجتناب ناپذیر، بسته بندی زین برای لوله های بیرونی / لباس و البته مجموعه ای مناسب از چراغ ها استفاده کنید. همه چیزهای عقل سلیم

 

>>> هفت مورد از بهترین ها: بستن گلبرگ ها

 

البته شما تنها می توانید یک دوچرخه داشته باشید و همه این موارد را در زمستان قرار دهید، اما به طور مداوم در حال تغییر و تعویض بخش هایی است که در حین رانندگی فقط می توانید هواپیما را درگیر کنید.

 

دوچرخه سواری شما در شرایط آب و هوایی نازک تر نیز سایش بیشتری خواهد داشت و به همین دلیل است که بهترین دوچرخه خود را از بدترین حالت حفظ می کند.

 

چرا یک دوچرخه زمستانی دارید؟

تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2014/12/winter-bike-IMG_1067.jpg

 

دوچرخه زمستان-IMG_1067

یک دوچرخه زمستانی: قاب آلیاژی. بررسی. خفاش ها بررسی. چراغ بررسی. خاک بررسی.

 

ما قصد داریم در اینجا فرض کنیم که شما در ماه دسامبر و مارس (یا اکتبر و آوریل، به عنوان مثال بیشتر از زمستان) در خواب زمستانی نخواهید بود و شما قصد دارید در حال سوار شدن باشید. این در دنیای واقعی سوار است، نه در یک مربی توربو در انبار

 

زمستان اوضاع نامناسب را به همراه می آورد و در بریتانیا نیز به معنی گل، نمک و چاله ها می باشد. یک دوچرخه می تواند به سرعت در یک فیلم سیاه و سفید از چروک خورنده پوشانده شود که می تواند بر روی چرخ دنده، سطح ترمز و قاب خود تاثیر بگذارد، به جز اینکه شما نیز از خاکستر پاشید. پایین مایع در سوارهای طولانی و زمستانی همسایه ای بزرگ نیست.

 

>>> دوچرخه سواری در باران: چگونه برای زنده ماندن آن

 

زمستان در دوچرخه ها سخت است و هیچ چیز بدتر از تماشای غرور و پشیمانی 3،000 پوند شما نیست. با این وجود شما مجبور نیستید از زمستان استفاده کنید. یک تابستان بریتانیایی می تواند به همان اندازه مرطوب و سرد باشد، بنابراین بیشتر به عنوان دوچرخه "شرایط بد" فکر کنید.

 

سازمان دیده بان: راهنمای خریدار به لباس زمستانه

 

بهترین نوع دوچرخه چیست؟

دوچرخه های زمستانی واقعا می تواند هر چیزی باشد: دوچرخه سواری قدیمی شما، دوچرخه cyclocross، و یا حتی یک دوچرخه کوهستان. دوچرخه های ماجراجویی و شن در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای هستند که به لطف تایرهای وسیع و ترمزهای دیسک آنها به وجود می آیند.

 

البته، شما نیازی به ساخت یک خرید جدید زمستانی نداشته باشید: بسیاری از افراد وقتی دوچرخه قدیمی خود را می بینند، به دوچرخه زمستانی خود می پیوندند.

 

دوچرخه های زمستانی به طور سنتی دارای یک فلز، به جای فیبر کربن، فریم با بسیاری از مردم هنوز قسم خوردن فولاد. اگر شما از جدید خریداری می کنید احتمالا دوچرخه آلومینیومی را انتخاب می کنید.

 

البته شما می توانید یک دوچرخه فیبر کربن استفاده کنید، اما اینها تمایل دارند گرانتر شوند و شما نمی خواهید آنها را همه گل و لای بپوشانید.

 

>>> تست دوچرخه: آلومینیوم، فولاد، کربن یا تیتانیوم؟

 

این یک انتخاب است که به ناچار ممکن است به بودجه شما برسد، اما شما می توانید یک دستگاه زمستانی مناسب را از جدید برای 400- 500 پوند جمع آوری کنید، و اگر کمتر از آن استفاده کنید، دست دوم خواهید بود.

دوچرخه زمستان-IMG_1072

برای نگهداری مناسب برای لاستیک های وسیع تر مراقب باشید

 

در دوچرخه زمستانی چه باید بکنم؟

ما در حال حاضر به ذکر است که اتصالات از mudguards ضروری است - آنها نه تنها متوقف کردن شما خیس، اما آنها نیز خواهد شد هر کسی سوار با شما از اسپری خود را در رنج را متوقف کند، و کاهش گرد و خاک پاشیدن در سراسر اجزای موتورسیکلت می باشد.

 

به منظور تطبیق گلدان ها، شما نیاز به یک دوچرخه با نگهداری برای آنها دارید - پس مطمئن شوید که فضای کافی برای آنها مناسب است.

 

اگر شما برای گارد محافظ ها نیاز دارید که با پیچ و مهره را به قاب بچرخانید، بررسی کنید که قاب اصلی شما این سوراخ پیچ است - اکثر فریم های کربن فیبر نباشد.

 

>>> تایر دوچرخه زمستانی: راهنمای خریدار

 

به طور مساوی، اگر شما قصد دارید به لاستیک 28mm (یا بیشتر) بپردازید، اطمینان حاصل کنید که ترخیص کالا از گمرک به اندازه کافی برای آنها مناسب است.

 

ایده خوبی است که سعی کنید تکرار موقعیت دوچرخه سواری در دوچرخه های جاده ای خود را انجام دهید، بنابراین مقایسه دوچرخه های خود را تنظیم کنید یا ممکن است این دو خودرو را از بین ببرید.

 

دیسک ترمز

دوچرخه سواری دیسک ترمز در حال افزایش است محبوبیت. آنها در حال حاضر در قیمت های پایین تر از سال های گذشته ظاهر می شوند، در واقع برخی از خانواده های مدل اکنون تنها ترمز دیسک هستند. 19

 

ترمزهای اطمینان بیشتری، به خصوص در مرطوب، ترمزهای دیسک را انتخاب خوبی در دوچرخه زمستانی می کنند.

 

>>> دیسک ترمز: همه چیز شما باید بدانید

 

از بین بردن کلاپیر استاندارد لبه نیز به این معنی است که احتمال دارد که ترخیص بیشتری برای کسانی که باید گل گارد.

https://www.cyclingweekly.com

آسمان بازدید : 111 چهارشنبه 28 فروردین 1398 زمان : 3:06 نظرات (0)

اجازه دهید تحت هیچ توهمی قرار بگیریم: سقف شیشه ای فیزیولوژیکی وجود دارد - محدودیت بدن شما، هر چند نامرئی، واقعی هستند. ورزشکاران سطح جهانی باید بدانند که دقیقا در چه حد محدودیت هایی دارند: مناطقی که قبلا به آنها رسیده اند، و همچنین مناطقی که هنوز هم می توانند به آسمان برسند.

 

اما آیا همین امر برای جو یا Joanna Bloggs هم ​​صدق میکند - یعنی شما و من - که هیچ ادعایی برای استعداد در سطح جهانی ندارید؟ چگونه ما می دانیم که آیا نوع سوار ما فکر می کنیم ما، با تمام نقاط قوت و ضعف درک شده ما، دقیقا محدودیت های واقعی ما را نشان می دهد؟

 

من مسابقه دوچرخه را از طریق triathlon و سپس محاکمات زمان کشف کردم. به طور طبیعی برای من به مدت یک ساعت با قدم زدن در خط قرمز، برگزاری یک تلاش ثابت و تحمل سطح آرام رو به افزایش ناراحتی روبرو شد. محدوده زمانی ضربان قلب من همیشه کتاب درسی بود؛ من برای تحریم پرچم، به میزان درد "قابل توجه" و "شدید" فشار می کشم.

 

اما مانند بسیاری از سواران، من به یک فلات رسیدم - و سپس شروع به کمی خسته شدم. این مساله به راحتی با ردیابی مسیر، موتورسیکلت و مسابقه جاده حل شد. در این رشته ها، شما باید یک Sprint داشته باشید، در غیر اینصورت یک راه سریع برای ناامیدی است. به نظر میرسد که پلتون همیشه در 200 متر پایانی از من دور شد، در حالی که من برای چرخهایی که میخواهم آویزانش میکردم شگفت زده شد، احتمالا در برابر من قرار گرفتند.

 

آیا حتی ممکن است موتور مجدد شما را مجدد کند؟

پس از دو سال تحصیل در Herne Hill Velodrome، مسابقات مسابقات و مسابقات جاده ها، همه چیز بهبود یافته است. به عنوان یک یادداشت جانبی، رقابت در مسابقات دسته جمعی و از بین بردن تلاش های محاکمه به طور منظم اثر مثبت بر توانایی محاکمه واقعی من بود، و نتیجه PB جدید از 56.03 سال گذشته - شاید به طور عمده به دلیل چالش های جدید ارائه شده است.

 

با وجود تعداد انگشت شماری از مکان های دوم در سالن های محلی در سال 2017، من هنوز احساس کردم که من هنوز در راه پیروزی دراز کشیدم، به خصوص وقتی که من شروع به پیاده روی در مسیر لی دره کردم.

 

تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2018/04/michelle_track_league_413-630x421.jpg

 

ضعف خود را آموزش دهید

مقدار زیادی از فرصت برای به دست آوردن sprint به آزمون در مسابقه لیگ. تصویر: کریس کچپول

 

بنابراین، من از چندین مربی، یک متخصص نیرو و تهویه و هلند و برته خود، با یک هدف، به هدف خود امیدوار شدم: سختی های سخت را که من را به تلاش های طولانی و پایدار محدود کرده بودم را از دست دادم - کسی که شاید بتواند حتی یک اسکیت برنده شود.

 

البته تغییر در هر دو روش به کار میرود: در حال حرکت به سمت افزایش توانایی خود برای نگه داشتن آستانه بالا برای مدتهای طولانی است - و این تغییر من نیز میخواستم بررسی کنم.

 

تجربه فیزیولوژی و آموزش را نمی توان نادیده گرفت، اما متخصصان من صحبت می کردند که موافق بودند که اکثر آماتورها می توانند تخصص خود را تغییر دهند یا انطباق دهند.

 

"به عنوان یک مطلق، یک ببر راه خود را تغییر نخواهد داد. Sprinters متولد می شوند، ساخته نمی شوند، می گوید: "نیل هندرسون از مربی Apex Coaching، که Rohan Dennis و Evelyn Stevens را به رکورد موفقیت در رشته های ورزشی تربیت کرده است و همچنین جلسات آموزشی برای The Sufferfest را می نویسد.

 

"نقاط قوت ذاتی شما همان چیزی هستند که وجود دارند، هرچند آموزش می تواند به درجه ای بر آنها نفوذ کند. ما همیشه می توانیم بر دیگر عوامل تناسب اندام و استقامت تأثیر بگذاریم.

 

هندرسون توضیح می دهد که سن آموزش - مقدار زمانی که شما یک رشته خاص را آموزش داده اید - به اهدافی است که می توانید انتظار داشته باشید و چقدر سریع آنها را ایجاد کنید.

 

تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2018/04/michelle_track_league_365-630x421.jpg

 

ضعف خود را آموزش دهید

مسیر مسابقه اگر شما نمی توانید به سرعت؟ احتمالا یک دستورالعمل برای موفقیت نیست ... اما ممکن است پتانسیل بهبود مناطق ناتوان را داشته باشد. تصویر: کریس کچپول

 

"برای فردی که دارای توانایی بسیار بالاتری از سرعت بالا و حداکثر قدرت مغز استخوان است، تغییرات بسیار قابل توجهی در قدرت پنج ثانیه ای در طی چند هفته از آموزش خاص مشاهده می شود. من نمی توانم شوکه شده ام تا 10-20 درصد تفاوت در قدرت پنج ثانیه پس از چند هفته تمرکز داشته باشم. "

 

"اگر یک فرد به مدت طولانی برای بهبود قدرت FTP خود تمرین کند، حتی یک تمرین تمرینی تمرکز 8 هفته ای در FTP، تنها بهبود دو تا چهار درصد در FTP می تواند باشد. در واقع، پاسخگویی به تاریخچه ی آموزشی شما بستگی دارد. "

 

هنگام مقایسه فیزیولوژی یک sprinter با یک سوار شدن استقامتی، آسان است که به بحث در مورد انواع فیبر عضلانی، سریع و آهسته بکشید. هندرسون این دوگانگی را از بین می برد با اشاره به این که همه ما هر دو نوع، سریع و آهسته داریم، و تعداد زیادی از مردم به هیچ وجه به نفع یکی یا دیگری نیستند.

 

"هر کس دارای توزیع های مختلفی از فیبرهای عضلانی سریع و تیز است. گفته می شود که منحنی زاویه ای است که بیشتر مردم 50/50 آن را به سرعت می گیرند. "

 

البته، ناهنجاری ها وجود دارد، همانطور که هندرسون اذعان دارد.

 

"در پایان طیف، یک Sprinter واقعی - زن تولید کننده بیش از 1600 وات یا مردی که بیش از 2200 W است - توزیع می کند

http://docharkhehmag.ir/

آسمان بازدید : 92 چهارشنبه 28 فروردین 1398 زمان : 3:04 نظرات (0)

در این سال، دوچرخه سواری من برای اولین بار در کریسمس سوار می شود. خوب، فقط اگر باران، باران یا یخی نیست. و هیچ راهی در جهنم وجود ندارد که من توربو یا غلطک را لمس کنم.

 

دلیل؟ به سادگی، روزی که کریسمس در سال جاری تاس است، بدان معنی است که من در خانه خواهم بود و نه از دوره جشن برای گشت زنی در بزرگراههای انگلستان (و ولز) استفاده خواهم کرد.

 

من برای یک لحظه باور ندارم که یک چرخش آسان در 25 دسامبر به هیچ وجه بر نژاد من تاثیر نخواهد گذاشت در سال 2019. من یک سوار آماتور هستم، دستاورد های حاشیه ای ما نیستند. اما من واقعا دوست دارم دوچرخه سواری کنم، بنابراین می توانم آن را در یک روز نادری انجام دهم، وقتی که جاده ها تقریبا خالی هستند، اما برای واکرهای خندان و شاید باقی مانده های سورتمه و گوزن های شمالی.

 

با این حال، بسیاری از کت و شلوار و کریسمس سوار شده اند. آیا این فداکاری است؟ آیا خودخواهانه است؟ تا حدودی بی معنی است؟

 

یک روز بهبودی به سادگی می تواند به راحتی به فضا در تقویم منتقل شود که کیت خیابان و روز سخنرانی ملکه را نشان می دهد، و در عین حال، در حالیکه جهان روی مبل می خوابانده است، به شدت محکم است.

 

ما از جوانب مثبت خواسته بودیم که آنها را انجام می دادند و از بهترین مربیان مشاوره می گرفتند ...

 

بهترین سواران چه کار می کنند؟

 

تیفانی کرومول کابول ها را می کشد تصویر: Luc Claessen / Stringer از طریق گتی ایماژ

 

دوچرخه سواران حرفه ای مقدار زیادی از دوچرخه سواری را صرف می کنند - و در عین حال اکثریت قریب به اتفاق در روز کریسمس نیازی به انجام کار روزانه ندارند.

 

تیفانی کرمول، Canyon-SRAM به ما گفت که او یک چرخش آسان دارد، که روز قبل از حماسه بازی کند.

 

"کریسمس سال جاری مربی من خوب بوده است و فقط در یک ساعت بازیابی بازی قرار داده است. سوار بر اسب سوار می شود که مورد نیاز است.

 

"من در آدلاید هستم و ما یک حماسه کریسمس سوار است که تبدیل به سنت شده است - 200 کیلومتر سوار از شهر به ساحل جنوبی و بازگشت دوباره.

 

"بعد از آن صبح روز بعد، یک روز صبح آسان است که سوار شید. اغلب یک زن و شوهر از کافه در ساحل باز هستند، بنابراین این یک راه عالی برای شروع روز است. سپس به طور معمول من فقط یک ناهار کریسمس با خانواده ام دارم. هیچ چیز دیوانه ای نیست من فقط از جشن ها لذت می برم. "

 

سوار بریتانیایی آلیس بارنز از یک خانواده محور دوچرخه سواری می آید و معمولا خارج می شود - اما گفت: "به طور سنتی اگر من در خانه هستم، پس بله دوست دارم سوار شوم. اما این سال من در روز کریسمس پدر و مادر من نیستم، بنابراین من در دوچرخه نیستم. "

 

 

Yanto Barker با وجود بازنشستگی هنوز از دست می رود

 

Yanto Barker، پیشگام بریتانیایی پیشین، حتی در دوران بازنشستگی هم نیست.

 

"من همیشه در روز کریسمس آموزش دیده ام. معمولا بین 1h30 و 2h30. چند تا از آنها برای اولین بار بعد از چند ساعت و سپس برای ناهار به خانه می آیند، من هم اکنون می توانم صادقانه بگویم اگر می توانم از آن عبور کنم. او گفت: "واقعا کمک می کند تا از ناهار کریسمس من لذت ببرم و به من کمک کنم احساس کنم که من آن را به دست آورده ام."

 

"پیش از این هرگز مسئله ای پیش نیامده بود، همه می دانستند که تمرینات من برای اولین بار در زمانی که من یک طرفدار بودم، پس از آن بچه ها را نداشتم، بنابراین اکنون متفاوت است. من باید سخت کار کنم تا مذاکره کنم، اما در مذاکره بسیار خوب هستم، اما هنوز هم اتفاق می افتد. "

 

این فقط جوانب مثبت نیست. سواران آماتور نیز در آن هستند - هرچند برای کسانی که در زمان کوتاه تمرکز قابل توجهی روی شدت وجود دارد.

 

کامرون فریزر از تیم نژاد نون-سیگما ورزشی-لندن به ما گفت: "در روز کریسمس خودم و چند تن از هم تیمی هایم میروند یا در حال رفتن به جاده یا پریدن در Zwift در سراسر کشور به منظور تثبیت برای مسابقات لیگ زمستان که در سراسر جاده خارج از فصل اجرا می شود. "

 

البته، تیم دارای فهرستی است که شامل یک سوار سابق UCI قاره ای، بریتانیا Land Speed ​​Record Holder و National Champions Championship است، اما هنوز هم تمام کارکنان تمام وقت در کنار دوچرخه سواری هستند.

 

"به دلایل روشن برای حفظ شدت در طول دوره جشن و همچنین ایجاد اشتها خوب قبل از کریسمس شام وجود دارد، اما همچنین زمان خوبی برای رفتن به دوچرخه و نگه داشتن سر تازه. فریزر گفت: جاده ها اغلب بسیار خالی هستند.

 

مربیان چه می گویند؟

به همین دلیل است که سواران فکر می کنند، اما بسیاری از آنها عروسک های برنامه آموزشی هستند - در مورد کسانی که رشته ها را می کشند؟

 

یان واتسون (coachwatto.com)، مربی واجد شرایط بودن دوچرخه سواری بریتانیا می گوید: سوارکاری کریسمس "چیز بدی برای انجام دادن نیست"، اما تاکید می کند که ما باید راحت یک روز را نیز داشته باشیم.

 

"بیرون رفتن برای چرخش زودهنگام برای خروج از خانه و شام کریسمس خود را به دست آورید، خوب است و کار بدی نیست. مطمئنا وقتی که فکر می کنید دیگران نتوانند تمرین ذهنی خود را از دست می دهند، می توانند به شما کمک کنند. این می تواند شما را به یک قدم جلوتر از بازی تبدیل کند. "

 

"با این حال، تنها یک روز است، و فصل [جاده] هنوز راه خوبی است. زمان زیادی برای گرفتن برخی از آموزش های کافی وجود دارد و شما برای آموزش غیرممکن نمی شوید.

 

"به عنوان دوچرخه سواران، ما صرف وقت زیادی برای ورزش میکنیم، صرف نظر از سطح سواری ما، گاهی اوقات به خاطر قربانی بودن زمان خانواده و دوست ما. این یک روز است که شما می توانید برخی از زمان را به آنها بدهید. "

 

اگر شما نمی توانید بیرون بیایید و خانواده و دوستانتان را ناراحت نکنید، پیشنهاد می کند که برنامه خود را برای حرکت یک روز استراحت در نظر بگیرید.

https://www.cyclingweekly.com/

آسمان بازدید : 118 چهارشنبه 28 فروردین 1398 زمان : 3:02 نظرات (0)

خواب کافی برای اجرای بهینه ی تمرینات دوچرخه سواری ضروری است و کمبود خواب اثرات مخربی را در بدن شماخواهد داشت. برای رسیدن به اهداف خود در رقابتها ضروری است که بسیاری از نکات را مدنظر قرار دهید و مطمئن باشید که توانسته اید در طول روز میزان ویتامین کافی را به بدن خود برسانید تا خوابی مفید وکافی برای ترمیم فرایندهایی که در جسم شما در طول روز در تمرینات صورت میپذیرد داشته باشید.

 

مطالعات بر روی خواب دوچرخه سواران

دانشمندان خواب را در پنج مرحله طبقه بندی می کنند. مراحل یک و دو برای پایین آوردن فرکانس مغز سپری میشود و مراحل سه و چهار خواب عمیق است که بدن در حالت راحتی و خلاصی است در این مرحله هورمون های رشد(HGH) در حال ترمیم ماهیچه ها و استخوان ها می باشند، مرحله چهارم بصورت معمول بعد از 5 ساعت خواب شروع میشود. در مرحله پنجم، چشم با حرکت سریع (REM) همراه است. در واقع زمانیکه شبها خواب هستید خاطرات و فعالیت های صورت گرفته در حافظه شما مرور می شود. مغز مهارتها و خاطرات را در این مرحله مرور می کند و خود را برای شروع یک روز جدید آمـــاده می کند.

براساس مطالعاتی که در دانشگاه Stanfor در میان تیم دوچرخه سواران زنان و مردان صورت گرفت اینگونه مشخص شد که ورزشکارانی که میزان خواب خود از 8 تا 10 ساعت در شبانه روز افزایش دادند بعد از  6 تا 7 هفته قدرت دوچرخه سواری آنها در هر 15 کیلومتر به میزان 15 ثانیه سریعتر شده بود و میزان واکنش آنها نیز سریعتر از قبل بوده است. این میزان پیشرفت باتوجه به گردش زمانی تعیین شده باعث افزایش قدرت در عملکردهای دوچرخه سواران شده و همین امر موجب برتری آنها گردید.

فقدان خواب

کمبود خواب می تواند باعث فقدان عملکردهای ماهیچه ها شود و شما را ازپیشرفت در مراحل بعدی منع کند. بسیاری عوامل در بدن شما بصورتی پایه هستند و نیازهای شما را برطرف می کنند مانند درجه حرارت ، نظم موجود، پوشش دهی انرژی و عملکردهای قلب، همه می توانند با داشتن  خوابی مناسب و تمرکز بر فعالیت های مفید انعکاسی مناسب بر جای بگذارند و تاثیرات بسیاری داشته باشند. مطالعات نشان می دهند تاثیرات مخرب و متنوع موجود که در راستای فقدان خواب مفید بر جای می ماند  باعث کاهش  عملکردهای  قلب شده، فشار خون را بالا می برد و باعث بوجود آمدن افسردگی و اضطراب می شود و حتی بروی متابولیسم قند خون نیز تاثیر می گذارد.

منبع: مجله دوچرخه

آسمان بازدید : 92 دوشنبه 19 فروردین 1398 زمان : 3:08 نظرات (0)

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 1,100
  • بازدید کلی : 9,546